15 Ocak 2013 Salı

SÜSLÜ BADİ VE AKSESUARLAR

62 boy, çıtçıtlı uzun kollu, beyaz badi, yaka ve kollarda tığ işi örgü fırfır (elimde kalmadı, istenirse tekrar yapabilirim).
74 boy, çıtçıtlı, uzun kollu pembe badi, tığ örgüsü çiçek süslemeli  (elimde kalmadı, istenirse tekrar yapabilirim).
98 boy, çıtçıtlı, uzun kollu beyaz badi, tığ örgü çiçek süslemeli ve altı fırfırlı (elimde kalmadı, istenirse tekrar yapabilirim).
0-3 ay beyaz-pembe renkli prenses taç süslemeli bere 

0-3 yaş, ayarlanabilir saç bandı (elimde kalmadı, istenirse tekrar yapabilirim).
Fiyonk lastikli saç tokası (elimde kalmadı, istenirse tekrar yapabilirim).
Yaka iğnesi (elimde kalmadı, istenirse tekrar yapabilirim).

3 yorum:

  1. örgü örmeyi öğrenip kendi bebeklerime kendi ellerimle bişiler örmeyi çok istiyorum.. hepsi çok tatlı bunların :)

    YanıtlaSil
  2. A ahh Fadişş, inanamıyorum bunlar ne böyle, ilk kez böyle şeyler görüyorum kör cahil miyim :) Çok ciciler.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok şeker ama saç bandına bayıldım :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil